Friday 11 March 2016

K-Colly bukan sekadar untuk PUTIH

Assalamualaikum si cantik jelita semua..eh?? ade abang kacak jugak laa...

Baiklah hari ni puanmaster nak story morry sikit tentang  Serbuk Collagen yang diberi nama K-Colly..Actually K-Colly keluaran negara Korea ni ada banyak produk ye uolss tapi iolss cuma pakai Colly Sweet17 only.. so, aku akan review tentang produk yang aku pakai sahaja.. buat review kena jujur ye kawan-kawan semua.. hehe

Aku start consume K-Colly ni pada bulan Disember tahun lepas..Aku ni suka makan supplement sebenarnya.. Nanti-nanti aku cerita tentang supplement yang lain ye..kali ni aku nak cerita tentang K-Colly dulu.. Sebab ianya bewarna PINK!!

Image from Mr. Google.. Ni la K- Colly Sweet 17 yang aku consume tu..sedap sangat! rasa Strawberry


Ramai yang dah sedia maklum bahawa K-Colly ni untuk memutihkan kulit tapi uolss SILAP! Silap sangat uolss..(Gedik naw PuanMaster ni..muahahaha) Sebenarnya kan, K-Colly ni banyak functions yang ramai tak tahu.. K-Colly ni all in one.. Contohnya kalau korang mengalami rambut gugur, kuku kering tidak bermaya, jerawat bersepah macam aku, tulang rapuh ataupun selalu sakit-sakit sendi tulang, uolss boleh je amik K-Colly.. Macam aku la.. Niat aku amik K-Colly ni sebab aku mengalami rambut gugur yang tahap terok hampir botak licin satu kawasan kepala.. aku sangat takut kalau rambut gugur tanpa henti ni.. Kalau sedikit aku tak kisah.. Tapi setiap kali segenggam rambut yang gugur, memang cuak beb..huhh

So, aku ikhtiar la dengan mengambil K-Colly sebab aku pernah terbaca dekat satu post facebook ni.. Tak ingat dah sape yang postkan.. Thanks sangat awak... Nak makan K-Colly ni senang je.. cuma kemam dalam mulut sebab ianya cair dalam mulut..best!! Untuk pengetahuan semua, K-Colly ni sangat MANIS! sesiapa yang ada kencing manis tu elok pergi tanya pendapat doktor dulu sebelum guna ye..dan kalau uolss tak suka rasa manis tu, boleh je bancuh dengan air masak terlebih dahulu untuk kurangkan rasa manis kat mulut.. tapi tu la..kandungan gula still sama ye uolss..xde magic2..hahaha

Mula-mula aku amik K-Colly ni macam takde perubahan pon jujur aku cakap.. (Kulit je semakin hari semakin putih) Agak terkilan sebenarnya sebab tujuan aku belum tercapai..wuwu..takpe aku tak putus asa dan aku teruskan dengan minum air masak yang banyak.. selepas hampir sebulan aku try, baru aku perasan yang rambut gugur aku mulai sembuh.. (sembuh ke perkataan sesuai??lantak la..PuanMaster redha).. dulu segenggam rambut gugur, sekarang cuma beberapa helai je sehari.. aku bersyukur sangat sebab ditemukan dengan K-Colly.. Alhamdulillah

Sekarang aku masih lagi consume K-Colly ni tapi tak kerap macam dulu.. Aku amik selang 2-3 hari je.. sebab aku rasa manis sangat K-Colly ni.. ke memang kene manis ek? aku pun tak pasti.. Ade sesape boleh tolong explain x?hurmmm

Image from Mr. Google.. Kolagen Korea No. 1 ni tahu!!

So, sekarang rambut gugur aku dah mulai OK,  kuku tangan serta kaki nampak sangat sihat dan secara kebetulan aku jarang-jarang sakit badan.. Thank you K-Colly and thanks semua yang sudi membaca entry kali ini..

No comments:

Post a Comment