Monday 14 March 2016

Cameron Highland Lokasi Terindah


Assalamualaikum pambaca setia PuanMaster (Ada ke pembaca setia??Perasan la ko kak..haha)

Maaf ye uolss sebab aku tak dapat nak move on dengan throwback aku..kali ni aku nak throwback jaoh sikit.. throwback percutian pada tahun 2011 selepas aku habiskan Latihan Industri (Praktikal) semasa aku berada dalam semester ke enam Degree..

Percutian kali ni kami berempat..Aku, En. suami (masih kekasih gelapku masa ni) dan kawan weolss yang sudah berkahwin (Kak Su & Abang Fauzi).. Percutian kali ni suami aku la yang excited sangat sebab nak bawak aku jalan-jalan dan merehatkan minda di Cameron Highland.. Aku pertama kali sampai kat sini taw..hehe..Selain Cameron Highland, Pak Cik dan Mak Cik Suami aku pun bawak ktorang masuk Thailand dengan mudahnya sebab Pakcik suami aku tu pegawai Imigresen.. First time jugak aku masuk Thailand dan makan makanan Thailand yang pelik-pelik.. usus lembu la, jus pegaga fresh la..haihh..terbaik thoqq! sebelum ni tahu Tomyam jer..

Ok la aku tak nak cakap banyak untuk entry kali ini.. Biar gambar berbicara.. Cehhhh

Jom tengok butterfly!!

Yeeyee je kau PuanMaster

Apa ni??haha *macam nak lempang je posing camni*

haha..posing dengan payung pun jadi laa

Semua berunsurkan strawberry
Loving couple in the house

Bila ketika suamiku kurus berambut panjang..hahaha

No comments:

Post a Comment