Tuesday 31 May 2016

Kamarul & Nurdiyana Big Day

Assalamualaikum pembaca sekalian,

Lama sangat rasanya aku tak hapdate blog ni kan?? Sebab aku takde masa yang terluang plus aku agak sibuk akhir-akhir ini.. Tak lama lagi kita nak sambut kedatangan bulan mulia iaitu Bulan Ramadhan.. Semua dah habis ganti puasa ke?? Bagi yang masih berusaha mengganti puasa macam aku ni.. semoga semuanya berjalan lancar la ye.. *terok naw aku baru nak ganti puasa..hewhew*

Tanggal 30.4.2016 (Akad nikah + persandingan di sebelah pihak perempuan) dan 15.5.2016 (Majlis persandingan dan doa selamat di pihak lelaki) yang lepas, berlangsungnya majlis perkahwinan satu-satunya Abang aku dengan pilihan hati.. Kakak ipar aku ni muda 2 tahun jgak la compare dengan umor aku sekarang..hehe..takpe aku tetap nak panggil dia kakak jugak.. Untuk yang baru mengenali diri ini, Abang aku adalah owner kepada D.O.H. Mawaddah cake house.. Dia jugak la yang buat kek, hias kek dan menjalankan bisnes serta dibantu oleh 6 orang pekerja,,

Boleh add D.O.H. Mawaddah di sini.. D.O.H (Drops Of Heaven) Mawaddah

Kakak ipar aku ni orang kelahiran Kluang, Johor..Yaaa..memang jaoh Kuching & Kluang ni.. tapi kalau naik kapal terbang satu jam je broo..takde la jaoh mana..sekarang semua tempat jadi dekat dengan adanya AIRASIA..eh?? ni bukan iklan berbayar ye..free of cas jeww uolss.. 

Alhamdulillah seramai 30 orang family aku datang untuk memeriahkan majlis di johor ni.. Tak seramai majlis aku dulu sebab sekarang bukan musim cuti sekolah..yang still ada anak kecil tu memang tak dapat datang la..mampu menatap gambar kat watsapp je jawabnya..meh aku belanja gambar kitorang..

MAJLIS DI KLUANG, JOHOR

Reramai bergambo sebelum bergerak ke majlis akad

Abang with beloved parent


Hahahaha..abang oh abang

Dapat jugak pujok nenek pegi JOHOR walaupun terpaksa ber"wheelchair"

Hamsen's Family

Terima kasih kepada semua yang hadir!


MAJLIS DI KUCHING, SARAWAK


Guestbook prepared by ME!

Pelamin yang tersergam Indah

Preparation untuk doorgift

Hamsen's Family dan bakal ahli keluarga

Wedding kek prepared by Pengantin Lelaki!! TAJ MAHAL ye uolss

Nenek-nenekku Gojes

wiwitt!! maaf tower dah hilang sebab cuaca yang terlalu panas..muahahaha


No comments:

Post a Comment