Tuesday 31 May 2016

Hari bersejarah Konvokesyen yang ke-56 UTM

Assalamualaikun dan Selamat petang semuanya.. Diharap sihat-sihat hendaknyaa..

Alhamdulillah syukur pada Allah S.W.T. kerana memberiku rezeki serta umur yang panjang untuk menghabiskan pembelajaranku.. Tanggal 23 April 2016 yang lalu, aku telah meraikan majlis konvokesyen di Univertsiti Teknologi Malaysia, Skudai Johor..

Pada mulanya aku memang tak terfikir untuk melanjutkan Pelajaran ke level yang lebih tinggi. Namun, atas sokongan moral keluarga, rakan-rakan dan bakal suami pada waktu itu, aku pun decide untuk berhenti mengajar dan fokus kepada pelajaran pula. Setahun setengah aku menyambung pelajaran dalam Master of Science (Information Technology Entrepreneurship) bermula pada September 2014 hingga januari 2016.. Decision untuk menyambung belajar ni bukanlah sesuatu yang mudah ye uolss sebab uolss dah tak dapat dah duit gaji bulan-bulan macam dulu melainkan uolss bekerja under government.. 

Meh aku share gambar-gambar kenangan! hehe.. Thanks Mak Bapak kerana datang majlis konvokesyenku.. Seminggu selepas majlis ni, majlis perkahwinan Abang aku pulak di Kluang, Johor.. 2 kali kot ulang alik Kuching ke Johor.. I love u ketat2.. Thanks to my beloved Hubby and Family sebab sentaiasa berada disisi ketika susah dan senang..

Happy..Happy..

Laaa..hujan pulak dahhh..baru nak posing

I LOVE YOU ALLL

Yerr.. Mak pun nak jugak!

No comments:

Post a Comment